PRIMER CONSELL DE DELEGATS I DELEGADES DEL CURS 21-22

El passat dilluns 22 de novembre a les 11:45 h, amb molta puntualitat, es va realitzar el primer Consell de Delegats i delegades d’aquest curs 2021-2022 a la biblioteca del nostre centre. Per motius de mesures sanitàries, dins del context de pandèmia en què vivim, no van poder assistir-hi també els sotsdelegats i les sotdelegades. Esperem que al proper sí que ho puguin fer. El Consell va ser presidit pels dos consellers actuals, el Lluc Grandia i la Noa Sànchez, representants també de l’alumnat al Consell escolar, així com un representant de cada classe des de primer d’ESO a segon del CFGS. En total una vintena d’alumnes.

Es van transmetre les propostes que s’havien treballat prèviament a les tutories i que la coordinadora pedagògica del centre canalitzarà a la resta de l’equip directiu i coordinacions. Un cop finalitzat el Consell, amb la demanda de més temps per al proper, serà feina dels representants de les classes fer arribar aquestes informacions als seus respectius grups a través de les tutories. També es va aprofitar l’ocasió per triar els representants de cada nivell, doncs fins ara no en teníem.

Amb aquestes reunions s’intenta afavorir la participació de tot l’alumnat i fomentar la implicació de manera directa en les decisions del centre. Intentarem trobar-nos un cop per trimestre i abans del Consell Escolar.

Moltes felicitats pel goig i saber estar que van transmetre tots es participants!

Imma Pons, coordinadora pedagògica de l’institut