PRIMER CONSELL DE DELEGATS DEL CURS 22-23

El passat 30 de novembre es va fer el primer consell de delegats d’aquest curs 2022-2023 a la biblioteca del nostre centre. Aquest és l’òrgan col·legiat de participació de l’alumnat, el qual està integrat pels representants dels alumnes del centre. Aquests representants de l’alumnat són: els delegats i els alumnes membres del consell escolar, els quals es reuneixen periòdicament, previ acord, amb Coordinació pedagògica.

Algunes de les seves tasques són donar assessorament i suport als consells escolars del centre, fer arribar les problemàtiques específiques de cada curs o classe, i col·laborar amb el professorat, l’equip directiu i el personal no docent en l’adequada utilització del material i de les instal·lacions del centre.

En definitiva, és la veu de l’opinió dels estudiants. Van fer molt de goig en aquesta primera trobada introductòria amb els tres consellers que, com molts altres, es van presentar davant dels seus companys amb moltes ganes de fer aportacions constructives per al millor funcionament del nostre institut.

Imma Pons, coordinadora pedagògica del centre