PORTES OBERTES AL GERBERT PER A BATXILLERAT, BATXIBAC I EL CFGS DE MÀRQUETING

Recordem que la jornada de portes obertes per a l’ESO tindrà lloc el proper dissabte 5 de març amb cita prèvia. Teniu més informació i l’enllaç a la cita prèvia a la capçalera de la web. Les inscripcions s’obriran el proper dilluns 21 de febrer. Recomanem que hi assisteixi un sol membre de la família ja que l’alumnat fa la visita amb la seva escola. La visita dura uns 40 minuts aproximadament, en grups de 10 persones. L’enllaç de la reserva és la següent:

Per altra banda, la jornada de portes obertes per a Batxillerat, Batxibac i el CFGS de Màrqueting i Publicitat serà el proper 2 d’abril. Les inscripcions a aquestes portes obertes s’obriran el dia 21 de març. Més endavant penjarem els enllaços.

Estigueu atents perquè en els propers dies us anirem mostrant més sobre el nostre centre. Animeu-vos a conèixer el Gerbert!

1. Anna Gangonells Lleixà

Bon dia,
    Ens agradaria apuntar-nos a la jornada de portes obertes per conèixer el centre i informar-vos de la preinscripció pel batxillerat . Som de Navarcles i la nostra filla acaba aquest any 4rt d’ESO.
    Gràcies.

1. eherna79 Autor de l'article

Hola Anna,
      Bon dia. Les portes obertes per Batxillerat i el cicle formatiu de grau superior que oferim són el proper dissabte 2 d’abril al matí. Us podeu apuntar a la visita a través de l’enllaç que trobareu a la nostra web. Us esperem!
      Gràcies!
      Elena