L’INSTITUT ÉS PRESENT A LA MOSTRA D’ENTITATS I COMERÇ LOCAL DE LA FESTA DE L’ARRÒS DE SANT FRUITÓS

El passat diumenge 23 de febrer va tenir lloc a Sant Fruitós una nova edició de la Festa de l’Arròs. Es tracta de la festa més important del poble, declarada d’Interès Turístic per la Generalitat de Catalunya des del 14 de març de 1995. Com cada any, el nostre institut hi va ser present amb un estand en l’espai dedicat a la mostra d’entitats i comerç local.

Es tracta d’una festa d’origen medieval, que amb el temps ha anat evolucionant i integrant noves activitats. En l’actualitat recull tot l’esperit de les tradicions locals i compta amb la implicació de molts veïns i veïnes del poble i de les entitats. Tot plegat fa que tant els santfruitosencs com els visitants puguin passar un dia d’acollida i d’invitació que és el sentit més genuí de la festa.

Font consultada: https://www.festacatalunya.cat/articles-mostra-1585-cat-_festa_de_larrys_de_sant_fruitys_de_bages.htm

1. M. Àngels Pérez Meneses

Hola, el meu nom és M. Àngels i soc estudiant de la de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Actualment estic cursant el TFM d’intervenció en el mercat laboral i Coaching. L’objectiu final d’aquesta investigació és justificar la importància dels processos d’orientació professional en els centres educatius, en especial, durant els cursos de 3r i 4rt d’ESO. Amb la finalitat de dur a terme la investigació en el marc de l’Estudi i l’elaboració del treball, necessito posar-me en contacte amb la psicopedagog/a del vostre centre per poder-li demanar si seria possible que em rebés en una entrevista i alhora, passar un qüestionari i realitzar algunes entrevistes a alumnes d’ESO. Al no disposar de gaires dies de treball per aquesta fase de recollida de dades els hi agrairia poder-hi contactar quan abans millor. Tot i així, al llarg de la setmana els hi faré una trucada per poder-hi parlar. Moltes gràcies per avançat.

2. Bel Vaillant

Hola,

Soy una alumna de bachillerato de la Salle Bonanova haciendo prácticas de empresa y estoy colaborando con TBS (toulouse business school Education) para conocer el perfil de los estudiantes cursando bachibac en Cataluña. Agradecería mucho si pudierais enviar este cuestionario a los alumnos de vuestro centro que este año hayan cursado el bachibac.

Cuetsionario; https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0_9qw8ykOmY9DP2ICJyQYHp8wEyYBIycl1B41exQsLouq9w/viewform?usp=sf_link

Muchas gracias,

Bel Vaillant

3. Aina

Hola! he vist que busqueu una professora de dibuix a jornada sencera i em vull informar millor en què consisteix la plaça.
    Jo sóc professora de dibuix però actualment només tinc posada l’opció de mitja jornada, us trucaré el dilluns al matí per parlar-ne.
    moltes gràcies!

Aina

4. Lidia plaza

Hola bon día.
    He volgut inscribir a mi hija ja que ella va a sant fruitod pero el icat móvil tengo el teléfono cambiado.
    Y no puedo hacer la preinscripción.
    Podría llevar la documentación hoy día 20 al instituto? Es que voy tarde y estoy bastante nerviosa .

1. eherna79 Autor de l'article

Hola,
      Bon dia. La preinscripció s’ha de de fer telemàticament a través d’Internet però truca a la secretaria de l’institut per si et poden ajudar. El telèfon és el 93 876 18 21. Gràcies!
      Elena

5. ramon soler i riba

Vaig per les escoles i instituts parlant sobre sis temes que potser algun d’ells us podria interessar.
    El declivi del carbó.
    El Llobregat un riu treballador.
    Els oficis perduts.
    Un museu de ciment.
    Un tren ple de vida.
    Vinc quilòmetres, quinze fàbriques de riu.

Cada treball està compost de 52 imatges.
    El preu per una conferència i viatge és de 50 euros i dues conferències i viatge 70 euros.

Si esteu interessats només cal posar-vos en contacte a: soler7riba@hotmail.com

Moltes gràcies.