L’ALUMNAT DEL CFGS PLANTA CEPS AUTÒCTONS DAVANT DEL MUSEU DEL VI

L’alumnat del CFGS de Màrqueting i Publicitat del nostre institut va ser l’encarregat de realitzar la plantació de ceps autòctons a la plaça de l’Era de Cal Vallbona, a la porta d’entrada del Museu Municipal de la Vinya i el Vi. Aquests ceps han estat una donació de la DO Pla de Bages i s’han plantat en unes antigues botes, que havien guardat Jerez, de la destil·leria Morell del municipi. Les varietats que creixeran seran el picapoll, el mandó, el sumoll i el sauvignon. Properament, el mateix alumnat serà l’encarregat de col·locar informació en cadascuna de les botes per tal que els visitants puguin conèixer una mica més cadascuna de les varietats de raïm.