INICI DE LES VISITES A L’ESPAI NEXE AMB 1r D’ESO

Aquest passat dilluns dia 14 vam iniciar les visites a l’espai del Nexe de l’Ajuntament de Sant Fruitós amb l’alumnat de 1r d’ESO. Es tracta d’unes visites que vam començar fa pocs cursos i que serveixen perquè l’alumnat conegui un dels espais més ben equipats de la comarca on poden anar a jugar, estudiar, visitar exposicions, realitzar tallers i moltes altres activitats. La visita guiada ens la va fer la Deianira Suárez, exalumna del nostre centre i que actualment treballa al Nexe. Les fotos que podeu veure a continuació es corresponen al grup de 1r B.

Imma Pons, coordinadora pedagògica del centre