CONSULTA OBERTA. PROGRAMA SALUT I ESCOLA

A través del Programa Salut i Escola es pot consultar tot allò relacionat amb la salut tant física com emocional i social d’una manera ràpida i directa. Es tracta d’obtenir informació gratuïta i confidencial entre qui sol·licita la informació i un professional de la salut. Aquest projecte no és nou, però va quedar aturat per la pandèmia i ara s’ha reactivat.

En el cas del nostre centre aquesta professional és la infermera de referència del CAP de Sant Fruitós. La manera de comunicar-se amb aquesta professional és a través d’una adreça corporativa del centre (disponible a la Classroom dels alumnes i que els tutors també poden facilitar). La infermera dóna resposta a les consultes telemàticament mitjançant el correu i també personalment en un dels despatxos de l’institut el segon dimecres de cada mes de 12:15 a 13:15 h.

Si se’t planteja qualsevol interrogant, no ho dubtis i anima’t a fer la consulta!