COMIAT DE L’ALUMNAT DE 4t D’ESO

El passat divendres 26 de juny es va dur a terme l’acte per celebrar el tancament del cicle de l’ensenyament obligatori per part de l’alumnat de 4t d’ESO i, alhora, per acomiadar aquells que no continuaran al centre el curs que ve.

Un curs tan poc habitual no podia tenir una cloenda que desentonés i, és per això, que la cerimònia va consistir en una videoconferència en la qual hi va haver parlaments del director de l’institut, Lluís Virós i de tutors de 4t d’ESO. També es va projectar un vídeo muntatge en el qual es feia un recorregut audiovisual per les experiències viscudes per aquests nois i noies durant aquests quatre cursos. El podeu visualitzar en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=Ww9p0MEaTS0. Finalment, es va fer la fotografia de grup, amb una captura de pantalla de tots els assistents.

Va ser un acte senzill i emotiu que va servir, com a mínim,  per a què aquesta gran promoció d’alumnes tingui un petit reconeixement.

Albert Planas, tutor de 4t d’ESO