L’HORA DE LA VERITAT PER L’ALUMNAT DE LES PAU

Avui dimarts 7 de juliol han començat les proves PAU i al nostre alumnat els ha tocat a la FUB de Manresa. Tots han estat molt puntuals i han fet cas de l’allau d’avisos que els hem anat enviant aquests darrers dies, seguint les instruccions dels organitzadors de les PAU. Alguns semblaven una mica nerviosos, especialment quan els han fet posar en fila per ordre alfabètic davant de la façana de la universitat per anar entrant a les respectives aules, després d’haver-se fregat les mans amb gel hidroalcohòlic. Però poc després ja han pogut comprovar que la primera prova era molt més fàcil del que s’esperaven. O així els ha semblat! Esperem que segueixin amb la mateixa sort fins divendres.

Rosa Còdul, coordinadora de Batxillerat del centre