CLUB DE LECTURA A L’HORA DEL PATI AMB 1r DE BATXILLERAT

Els dies 17 i 24 de maig hem aprofitat l’estona de pati per crear un club de lectura amb l’alumnat de 1r de batxillerat des de la matèria de Llengua i literatura castellana. L’obra La metamorfosi de Franz Kafka ha provocat diverses interpretacions i reaccions pel que fa a l’obra del genial autor txec en llengua alemanya.

Pot haver agradat o no, però el que és segur és que la seva lectura no ha provocat indiferència, tothom tindrà un abans i un després literàriament parlant, segons les reflexions sorgides mentre conversàvem distesament i que han estat molt enriquidores. Ara ja sabem l’origen i significat de l’adjectiu kafkià gràcies a la lectura d’aquesta innovadora obra de la literatura universal. Un plaer tenir aquest alumnat!

Imma Pons, professora de llengua i literatura castellana