Pla lector 2n d’ESO

Aquest curs 2023-2024 es dediquen dues hores setmanals al Pla lector amb l’alumnat de 2n d’ESO. Durant aquestes hores es porten a terme diferents activitats relacionades amb la comprensió lectora, així com l’expressió oral i l’expressió escrita. Cada trimestre es llegeix un llibre en català, que enganxa tots els adolescents (Mentida de Care Santos), un còmic anglès (Mighty Jack) i un recull de contes clàssics en castellà. De la lectura de castellà i en anglès en resulta un producte final: un pòdcast i un còmic respectivament. Les hores de lectura es combinen amb activitats per potenciar l’expressió, escrita, enriquir el lèxic i, en el cas de l’anglès, també la pronúncia. Fins ara, les lectures escollides estan sent un èxit!