VIATGE A LONDRES DELS ALUMNES DE BATXILLERAT

El passat 27, 28 i 29 de març els alumnes de primer i segon de Batxillerat van anar de viatge a Londres per posar en pràctica els seus coneixements d’anglès i fer una mica d’immersió en la cultura anglesa. I què millor que fer-ho a la capital britànica! En aquests tres dies vam exprimir al màxim el temps i vam visitar llocs tan emblemàtics com el Big Ben, Buckingham Palace, la Tower of London, Covent Garden, Piccadilly Circus, Oxford Street i el barri del Soho. També vam passejar per parcs com Hyde Park i Green Park i ens vam poder perdre per museus tan importants com el British Museum o el Museum of Natural Science. Ja l’últim dia, vam poder veure el canvi de guàrdia i vam passejar i gaudir del famós mercat de Camden Town! Ens ho vam passar molt bé, vam caminar moltíssim i de ben segur que tothom va quedar amb ganes de repetir!