THE FONIX 2016

L’alumna de 4t d’ESO Alba Medina va representar l’Institut Gelida en el Concurs  d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016) organitzat per International House Barcelona, la Fundació Catalana de l’Esplai i la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

alba-medina-fonix