Tallers de Nadal

L’últim dia de trimestre, els alumnes de l’Institut han pogut gaudir d’una jornada especial.

Els més petits han competit en una kermesse organitzada pels alumnes de 4t d’ESO. També han participat en una sèrie de tallers, 20 en total, preparats pels professors del centre, famílies i alumnes voluntaris.

Les activitats han sigut molt variades; hi havia tallers de maquillatge, de manualitats per fer diferents decoracions de Nadal,  grafiti sobre una paret o de cuina on els alumnes podien preparar aperitius saludables o decorar galetes, entre d’altres coses.

També hi ha hagut un espai per les  competicions de tennis taula, d’escacs, de jocs de taula i de pokemon o per tallers de teatre, de màgia i de primers auxilis.

Alguns nois i noies també han mostrat les seves habilitats artístiques cantant en el taller de karaoke o ballant en el de dance.

En el centre es respirava, un any més, un esperit nadalenc després de què els alumnes acabessin de decorar les portes de les respectives aules. En aquesta ocasió, han resultat guanyadores les portes de 1r d’ESO A i FUTURA. Enhorabona als guanyadors.