Sortida dels alumnes de 3r d’ESO al Picalletres

El passat 28 de novembre els alumnes de tercer van anar a Vilafranca per participar al concurs televisiu Picalletres. El concurs consisteix en lletrejar paraules en català, reconèixer barbarismes i llegir llargs embarbussaments.

Tot i que vam passar molt fred, vam poder veure com anava l’enregistrament d’un programa de televisió i van poder animar els nostres dos equips. Com a concursants hi anaven dos equips de tres alumnes: la Carla Cardona, la Gal·la Gòdia i el Pol Medina en un equip, i en l’altre, la Sandra Castro, l’Anaïs Garre i la Joana Salvà. Vam fer un molt bon paper, tan bo, que hi vam haver de tornar dijous!!! A més, cal felicitar els alumnes que hi van anar perquè van fer un gran paper animant i felicitant els adversaris quan calia.

Els programes s’emeten d’aquí uns mesos. Quan en sapiguem les dates, informarem els alumnes i les famílies.