SORTIDA DE 3r D’ESO A ESPIELLS

L’alumnat de 3r d’ESO va fer el dijous passat 14 de desembre l’activitat de tutoria, que consistia en una excursió fins a l’Ermita de Sant Benet d’Espiells. Va ser un tomb circular d’uns 14,5 km amb inici i tornada al mateix institut de Gelida.

L’ermita està situada al nucli d’Espiells, dins del terme municipal de Sant Sadurní d’Anoia. L’estil és romànic (s.X), però presenta un bon estat de conservació perquè fou restaurada cap als anys seixanta. La llàstima és que està adossada a una masia i no s’hi pot accedir lliurement per visitar-la.

La ruta va permetre caminar entre les vinyes, ara ja en repòs i observar la feina d’alguns pagesos que en tenien cura. Cap a mig recorregut el grup va arribar a l’ermita i després va esmorzar just davant de l’escola de viticultura i enologia Mercè Rossell i Domènech. Després de l’esmorzar vam seguir la ruta fins a arribar a l’institut.

En resum, vam poder gaudir d’una excursió on alumnat i professorat van compartir un matí tranquil i assolellat.