SORTIDA AL TEATRENEU

El passat divendres 7 de febrer els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat que cursen l’optativa de francès van anar al teatre per veure l’obra Le dîner de cons, una adaptació de la comèdia francesa de Francis Veber.

Vam sortir de Gelida en tren i ens vam desplaçar fins al Teatreneu, situat al barri de Gràcia, on vam poder veure la representació de l’obra per part d’una companyia d’actors nadius. En acabar la funció, els alumnes van assistir a un petit col·loqui amb els actors. Una experiència divertida i profitosa que de ben segur repetirem!