Sortida a Vilafranca a concursar al Picalletres.

El passat 28 de novembre els alumnes de tercer de l’ESO van anar a Vilafranca a participar al Picalletres un concurs a nivell nacional que consisteix en lletrejar paraules i resoldre algunes proves lingüístiques com embarbussaments o paraules mal escrites.

Després d’uns dies de proves amb els alumnes voluntaris, vam poder confegir una llista amb uns deu finalistes que finalment es van distribuir en dos equips de tres persones més un suplent. La participació va ser alta i els resultats molt bons. Hi havia un equip amb l’Anna Ferran, el Marcel Fumadó i l’Ariadna Ballesteros i un segon equip amb la Marina Palau, l’Alba Gimeno i Esther Pueyo.

El dia de la sortida vam marxar de l’Institut cap a dos quarts de deu i vam tenir temps d’esmorzar abans d’entrar a l’estudi de gravació. Dues classes van acompanyar el primer equip i dues més, a l’altre. Quan es van acabar les gravacions, ens vam reunir els dos grups i van tornar cap a Gelida.

Cal dir que els alumnes van donar una bona imatge de l’institut i no hi va haver cap incident. El concurs s’emetrà cap a la primavera a Penedès TV i els programes estaran disponibles en xarxa. Avisarem tan aviat tinguem dates d’emissió.