SORTIDA A SANT QUINTÍ DE MEDIONA DELS ALUMNES DE 3r d’ESO

Dilluns 14 de maig els alumnes de 3r d’ESO han realitzat una sortida a Sant Quinti de Mediona. Aquesta activitat, organitzada des del departament d’educació física i subvencionada parcialment pel Consell Esportiu de l’Alt Penedès permet als alumnes fer activitats de muntanya al medi natural relacionades amb l’escalada, orientació i circuit d’habilitats entre arbres.

Cada any trobem millores en unes instal·lacions molt ben cuidades. Tant en els aspectes de seguretat com en els circuits a realitzar que són més complerts.

En aquesta ocasió han participat 55 alumnes dels 65 previstos que s’han trobat amb bon temps i unes condicions òptimes de les instal·lacions i de l’entorn amb molta aigua a les basses, etc.

El comportament dels nois i noies ha estat magnífic i han gaudit i aprofitat al 100% les possibilitats que se’ls oferia per experimentar i aprendre les activitats proposades. Hem pogut treballar aspectes com el bon ambient col·laboratiu entre els nois i noies i el component lúdic de les activitats barrejant diversió i esport.