Sortida a Olesa de Montserrat 3r d’ESO

El dia 14 de maig, els alumnes de tercer de la ESO van anar a fer un taller al Teatre La passió d’Olesa de Montserrat. La visita entrava dins de les activitats del crèdit de síntesi que a tercer té com a eix central el món del teatre.

Els alumnes van veure les instal·lacions d’un dels teatres amb més aforament d’Europa mentre els explicaven com organitzaven les representacions de la Passió que cada any i de manera voluntària, es realitzen al poble.

Van veure els tres pisos de l’escenari, la placa amb el rècord Guiness, els vestidors, les sales de maquillatge i els enormes decorats que mouen desenes de tramoies cada any.