SORTIDA A COLLIOURE

El passat dijous 2 de juny, els alumnes de Francès van anar a passar el dia a Collioure, població francesa situada a la comarca del Rosselló. Malgrat les previsions meteorològiques, va fer un dia esplèndid. En arribar a Collioure, vam fer la visita ràpida i obligada a la tomba d’Antonio Machado. Després els alumnes van gaudir de temps lliure per anar a la platja i visitar la població. A la tarda vam visitar en grup el Château Royal de Collioure, on el guia ens va fer una explicació en francès i català sobre els usos que ha tingut el castell durant la història, des de servir d’escala per a Jaume I en els seus viatges per la Mediterrània fins a esdevenir camp de càstig disposat el 1939 per les autoritats franceses destinat als refugiats de la guerra civil espanyola.