Sant Jordi 2018

Dilluns 23 d’abril l’Institut Gelida va celebrar la festivitat de Sant Jordi.

El centre ha organitzat diferents tallers pels alumnes de l’ESO on els nois i noies de 1r a 3r van realitzar activitats relacionades amb la llengua i la literatura. Mentre els alumnes de 1r havien d’escriure un conte, els de 2n van realitzar un cal·ligrama i els nois i noies de 3r havien de fer un poema amb una sèrie de paraules que se’ls hi donaven prèviament. L’activitat pels alumnes de 4t va estar un concurs de fotografia matemàtica del qual poden consultar les fotografies guanyadores en la nostra web.

Com a novetat aquest curs hem afegit un concurs de creació de lletres de rap pels alumnes de 3r i 4t.

A les 14:00h es va celebrar l’acte de cloenda en el gimnàs del centre on va haver-hi actuacions musicals i el repartiment de premis als guanyadors dels tallers de Sant Jordi i altres premis i competicions com les proves CANGUR de Matemàtiques, el Concurs ODISSEA de Llatí, el concurs televisiu PICALLETRES, etc. on hem anat participant durant el trimestre.

Enhorabona a tots els guanyadors!