SANT JORDI 2017

Divendres 21 d’abril l’Institut Gelida va celebrar la festivitat de Sant Jordi.

Els alumnes de 1r a 3r d’ESO van participar en tallers on van realitzar activitats relacionades amb la llengua i la literatura. Els alumnes de 1r escrivien un conte, els de 2n van realitzar un cal·ligrama mentre que els de 3r havien de fer un poema amb una sèrie de paraules que se’ls hi donaven prèviament. L’activitat escollida pels alumnes de 4t va ser un concurs de fotografia matemàtica.

A última hora del matí es van afegir els alumnes de batxillerat i tots els nois i noies del centre es van concentrar en el gimnàs on va haver-hi actuacions musicals i el repartiment de premis als guanyadors dels diferents tallers i concursos.