LLIURAMENT DELS PREMIS DEL TORNEIG DE FUTBOL

Aquesta setmana hem lliurat els trofeus a l’equip guanyador del torneig de futbol de la jornada esportiva celebrada el divendres 26 de març per a acomiadar el trimestre.

Després d’una competició molt igualada, els dos equips que van jugar la final van estar els alumnes de 4t B contra els professors. La competició va mantenir l’emoció fins l’últim moment on en la tanda de penals els alumnes es van proclamar campions.

Les següents imatges corresponen al moment en que la tutora del grup lliura el trofeu i les medalles a l’equip campió. Els subcampions també han rebut un trofeu.