Lliurament de Diplomes als alumnes del Programa Futura

El dijous 18 de juny va tenir lloc el lliurament de diplomes del programa Futura a la Sala de Plens de l’Ajuntament amb la presència, entre d’altres, de l’Alcalde de Gelida, Sr. Lluís Valls. Aquest és el vuitè any que es desenvolupa aquest programa que combina l’assistència a classe durant tres dies a la setmana amb la introducció al món laboral durant dos dies més mercès a la col·laboració d’empreses i entitats de Gelida que s’ofereixen com a lloc de pràctiques.

Volem expressar des de l’Institut un cop més el nostre agraïment a les empreses que fan possible aquest projecte. Les empreses que aquests carrer curs han col·laborat amb nosaltres han estat: Serralleria Almirall, Llibreria 7, Llar d’Infants El Cérvol blau, Escola Les Fonts, Patronat Municipal d’Esports, Llar d’Infants El Moncauet, Associació d’Amics del Castell, Cal Liquero, Brigada Municipal, Escola Montcau, Innova’t i Gers Gelida.