La Ràdio de l’Institut Gelida torna de nou!

El programa de ràdio de l’IES Gelida ja és aquí de nou, per segon any consecutiu. Els nostres estudiants de 1º d’ESO aniran visitant els estudis de Ràdio Gelida setmanalment per parlar-nos de temes com ara les xarxes socials, el menjar, les mascotes, els canvis que han notat al nostre institut respecte a l’escola, etc.

A banda de la tertúlia, que ocupa la part central del programa, aquests alumnes també fan un butlletí radiofònic amb notícies del nostre centre i relacionades amb l’actualitat municipal. El programa el tanquen amb una secció d’efemèride, on recorden esdeveniments històrics succeïts en la mateixa data d’emissió del programa i amb lectures d’obres literàries com ara poemes o mites.

De moment, 17 alumnes de 1º d’ESO ja han vingut, i en la darrera edició es van trobar amb altres tres alumnes de segon de batxillerat, donant lloc a un intercanvi intergeneracional molt constructiu.

Us convidem a sentir el nostre programa els dimecres i els dissabtes de set a vuit de la tarda a Ràdio Gelida (dial 107.6 FM). També podeu sentir els podcast i descarregar els programes a la nostra web: https://agora.xtec.cat/iesgelida/categoria/radio-institut-gelida/

No us ho perdeu!