JORNADES ESPORTIVES PRIMAVERA

El dia 31, per donar la benvinguda a les vacances, es van realitzar unes Jornades Esportives en les que va participar de forma massiva l’alumnat de 3r, 4t i Batxillerat. Els nois i noies han pogut gaudir de tornejos de futbol, tenis-taula, voleibol i escacs.

En escacs van participar una quinzena de bons jugadors i va estar força competit. El guanyador finalment va ser Juanma Pérez i en segona posició Juanjo Quejnay, els dos de 1r de BAT.

En quant a tenis-taula, la Naiara López va demostrar la seva gran tècnica i va arribar a la final del quadre eliminatori, vencent a un lluitador Pau Navarro, ambdós de 4t d’ESO.

En quant a voleibol, va estar disputat també, però va ser l’equip de 4t d’ESO qui va guanyar als de 3r d’ESO en la gran final. Val a dir que el voleibol és un esport que es practica força a Gelida i es percep en el nivell de la competició.

Pel que fa al futbol, van participar quinze equips, realitzant una fase prèvia i una posterior fase eliminatòria que va tenir grans sorpreses. L’equip del poble, el 4t A, va vèncer en una agònica i fatídica, segons es miri, tanda de penals a un dels equips dels professors. Les males llengües parlen de que es van deixar guanyar, però la realitat confirma que els professors mai entrenen els penals.

El torneig va ser tot un èxit degut a la gran implicació dels cursos implicats, així com els professors participant, però també pel gran treball realitzat pels alumnes de Futura i de la resta de 4ts, que van fer una gran feina organitzativa, de control i neteja del centre, demostrant implicació i compromís.

Ara bé, això ha estat un escalfament, ja que les Jornades Esportives del juny es realitzaran amb la participació de tot l’institut i duraran dos dies. Com sempre, esperem que siguin un èxit i que els alumnes gaudeixin amb esportivitat de la festa.