JORNADA DE TUTORIA 15 DE JUNY

El passat dijous 15 de juny l’Institut Gelida va organitzar una jornada d’activitats de tutoria.

Els nois i noies van començar el matí amb una sessió de tutoria per valorar el curs i fer propostes de millora per l’any vinent. Seguidament els alumnes es van dividir per nivells per realitzar les diferents activitats.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van realitzar activitats esportives en el camp de futbol municipal, les pistes de pàdel i tennis, el pavelló d’esports i la piscina.

Els alumnes de 3r d’ESO van fer una caminada per la muntanya acompanyats dels seus tutors.

Els alumnes de 4t d’ESO es van quedar al centre preparant la festa de final de curs on es graduaran.

Alguns alumnes de batxillerat van col·laborar oferint-se com a voluntaris per organitzar les diferents competicions.

Aquesta activitat no hagués estat possible sense la col·laboració de l’Ajuntament que des del primer moment ens va cedir totes les instal·lacions esportives municipals.

Per part del centre l’experiència ha estat valorada molt positivament i pensem repetir-la el curs vinent.