GUANYADORS DEL CONCURS PREMIS TREC

Es tracta del programa el Periscopi Gelidenc on s’entrevista a persones singulars de Gelida. En aquesta ocasió els entrevistats són els dos alumnes de l’Institut Gelida que han guanyat el concurs de treballs de recerca 2020. Berta Soto guanyadora de la categoria Gelida dotat amb 400€ amb el treball L’aigua a Gelida: Què bevem? i Roc Ajenjo, guanyador de la categoria AMPA Institut Gelida, dotat amb 300€ amb el treball Una persona, un vot.
El segon premi de la categoria AMPA Institut Gelida, dotat amb 200€ va estar pel treball El camino a Yggdrasil. Mitología nórdica y escritura creativa de l’alumna Maria Gámiz.
L’acte de lliurament dels premis no es va poder fer en la diada de Sant Jordi 2020 com estava previst i es va realitzar el passat mes de desembre i sense públic.