GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE LA PROMOCIÓ 2015-16

Aquest dimecres 22 de juny va tenir lloc un any més l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat. Enguany l’AMPA prengué la iniciativa d’ampliar les activitats, val a dir que amb un gran increment de la participació de pares, alumnes i professors. Aquest increment, que afectà molt especialment als alumnes dels nivells diferents als graduats, esperem que es consolidi i s’ampliï en properes edicions.

La nit començà amb un sopar de germanor en què alumnes, pares i professors compartiren els aliments que aportaren. Seguidament es procedí a l’acte més estrictament acadèmic amb la visualització de vídeos i power points elaborats pels propis alumnes i on es podia observar el creixement i la convivència d’aquests nois al llarg dels anys. Es procedí al lliurament dels diplomes de graduació juntament amb les fotos dels grups i petits obsequis. Es feu també menció dels alumnes amb millors resultats a les proves cangur i dels que enguany han participat en el Projecte de Servei Comunitari. La festa acabà amb un final musical.

Power Point de 4t ESO

Vídeo de 2n de Batxillerat