GRADUACIÓ ALUMNES FUTURA

Dijous 21 de juny a les 16:30h es va realitzar la graduació dels alumnes de FUTURA.

L’acte, en el que van intervenir els alumnes, els representants de les empreses i entitats col·laboradores, el director de l’Institut i l’alcalde de Gelida pretén ser un petit reconeixement per part de l’Ajuntament i l’Institut a les empreses i entitats que participen tutoritzant els alumnes.

Aquesta ja és la dotzena edició del projecte que té com a principal objectiu donar una oportunitat diferent d’èxit escolar a alumnes que amb els mitjans acadèmics estàndard tindrien poques oportunitats de sortir-se’n i que d’aquesta manera, la majoria d’ells obtenen el graduat escolar que els hi permet continuar el seu itinerari formatiu.

Enhorabona a tots els graduats!!