GRADUACIÓ ALUMNES 4t d’ESO i 2n de BATXILLERAT

El passat dijous 22 de juny l’Institut Gelida va celebrar la festa de graduació dels seus alumnes de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat. En aquesta ocasió s’han graduat 68 nois i noies de 4t i 26 de 2n de batxillerat.

L’Institut va lliurar als alumnes un diploma i una memòria USB amb les presentacions que havien preparat mentre que l’AMPA va obsequiar els alumnes amb un petit detall i una fotografia de grup.

L’acte que va estar conduït per 3 alumnes de 1r d’ESO, va constar de diferents parts on es van anar intercalant discursos, graduacions, intervencions dels alumnes, presentacions, etc.

Era la segona vegada que l’AMPA decidia organitzar un sopar. En aquesta ocasió van assistir-hi 398 persones front les 235 del curs anterior.

La nit va acabar amb l’actuació del DJ Roger Garcia, alumne de 1r de batxillerat i amb un FOTOCALL on els presents van poder fer fotos disfressats.