GIMCANA AMB ANGLÈS PEL BARRI GÒTIC DE BARCELONA

El divendres 15 de desembre els alumnes de 4t ESO van fer una sortida al Barri Gòtic de Barcelona. L’activitat constava en una visita turística pel barri en anglès i una gimcana també en anglès. Els alumnes es van haver d’empassar la vergonya i entrevistar turistes estrangers, desxifrar pistes per superar proves, etc. fent un recorregut pel barri. L’experiència va estar molt positiva i s’ho van passar molt bé.

A més també van poder gaudir de l’ambient Nadalenc, el mercat de Santa Llúcia estava posat i les parades estaven de gom a gom. Tot plegat va fer que el dia fos molt profitós.