Fi de curs 2015

El dijous 25 de juny va tenir lloc l’acte de Cloenda del curs 2014-2015 i de comiat dels alumnes que acaben etapa educativa. Va tenir lloc al gimnàs de l’Institut i va consistir en un acte senzill, però emotiu. Es lliurà un diploma i una orla del seu grup als alumnes que acaben ESO i Batxillerat.
També es va tenir un reconeixement per aquells alumnes que havien participat en els programes de Servei Comunitari, sigui d’acompanyament lector a alumnes de primària per part d’alumnes de 1r de Batxillerat o de 3r d’ESO en el programa d’alfabetització digital per a gent gran que es porta a terme per 2n any consecutiu.

L’acte acabà amb un patit refrigeri a les pistes on alumnes, pares i professors pogueren intercanviar impressions i projectes.