EL PROJECTE LA SIEI 2n CLASSIFICAT EN ELS PREMIS DE L’AFFAC 2022

EL PROJECTE DE L’HORT I EL GALLINER DE LA SIEI DE L’INSTITUT GELIDA OBTÉ EL SEGON PREMI EN LA CATEGORIA “FEM XARXA PER LA QUALITAT EDUCATIVA” EN ELS PREMIS DE L’AFFAC 2022

Aquest dissabte 7 de maig es va celebrar en el centre cívic Sant Narcís de la ciutat de Girona la final dels premis AFFAC 2022 on es van conèixer els noms dels projectes guanyadors del concurs.

En aquesta ocasió es van presentar un total de 55 projectes entre les 3 categories. La selecció dels guanyadors constava de dues fases: una preselecció pels membres del jurat de l’AFFAC en la que s’escollien els 5 projectes finalistes de cada categoria seguida d’una votació popular per triar els guanyadors.

En la primera fase, el projecte de la SIEI de Gelida va ser escollit pels membres del jurat com un dels 5 finalistes de la seva categoria. Per aquesta raó, aquest dissabte 7 de maig, dos representants de l’Institut es van desplaçar a la ciutat de Girona per conèixer el veredicte final i els guanyadors.

El projecte de l’hort i el galliner va quedar 2n classificat en la seva categoria. Per aquest motiu l’AFFAC va lliurar a l’AMPA de l’Institut Gelida un diploma, un quadre commemoratiu i un xec de 400€.

Enhorabona a totes les persones que han fet possible el projecte:

– L’AMPA de l’Institut Gelida.

– El Pep Palou, propietari que ens ha cedit el terreny.

– El Vicente Lerena, voluntari Gelidenc, que ens ha ajudat amb el tancat, el rec automàtic i el galliner.

– Els professors del projecte: Nico, Albert, Laura, Isabel, Mireia

– Els alumnes de la SIEI.

– Les persones de Gelida que han aportat el seu gra de sorra: Gil Coma, Xavier Barrientos,…

En els últims mesos hem ampliat el projecte i els dimarts, els alumnes de la SIEI elaboren entrepans de truita amb els ous de les gallines, entrepans freds, cafès, etc. que desprès venen al professorat.

No creguin que això quedarà aquí! Tenim un munt de idees per ampliar el projecte i els nostres alumnes moltes ganes de treballar!

Aquest reconeixement ens anima a continuar!