DIADA DE SANT JORDI 2021

Sant Jordi, la festa del llibre i de la rosa, és un dia molt especial per nosaltres. Per celebrar-lo vam organitzar un concurs literari.

Les noies i nois de 1r d’ESO van escriure un conte. L’activitat va consistir en triar l’inici i el final d’una història i imaginar-ne el desenvolupament.

Els alumnes premiats van ser:

1r Premi: Rosa Ruiz, Ainhoa Valls, Paula Campoy.

2n Premi: Marc Campamà, Lucía Caler, Marwan Bounour.

3r Premi: Clàudia Alcaide, José Artero i Leire Madrid.

L’alumnat de 2n d’ESO van fer un cal·ligrama sobre Sant Jordi, més enllà de la llegenda, literatura, escriptura, autors, etc., etc.

Els nois i noies premiats van ser:

1r Premi: Adrià Badiola i Manu Segovia.

2n Premi: Aina Sierra, Tourya Azzouguagh i Nadia Aranda.

3r Premi: Carla Collado i Martina Boloix.

Les noies i nois de 3r d’ESO tenien l’encàrrec d’escriure un poema, però havien de tenir en compte una condició, havien d’incloure una llista de paraules «impossibles».

Els guanyadors d’aquesta categoria van ser:

1r Premi: Aina Cardona, Nerea García, Alba Pena.

2n Premi: Adrià Plana, Ainhoa González, Nerea López i Lucía López.

3r Premi: Laia Reyes, Carlota Santandreu, Anna Coma i Nazarena Romero.

Els nois i noies de 4t d’ESO van sortir del centre i van passejar pel municipi a la recerca d’una fotografia matemàtica.

Els premis d’aquesta categoria van recaure en:

1r Premi: Mireia López i Clara Rosell.

2n Premi: Evelyn Rivera i Judit Forn.

3r Premi: Xavier Díaz i Denís Mellado.

Els alumnes de l’aula Funi van teatralitzar un capítol del seu llibre de lectura. S’ho van passar d’allò més bé preparant els seus carnets de periodistes, fent-se fotos… Voleu veure el vídeo?

Us convidem a tafanejar les fotos de la diada, la festa del llibre, la festa de l’Institut.