De l’Institut a la Ràdio

Sintonitzeu les vostres emissores al 197.6 FM perquè cada dimecres per la tarda teniu una cita amb els alumnes de 1r d’ESO. El programa de l’Institut Gelida ha tornat amb molta il·lusió i ganes de conèixer un dels mitjans de comunicació més tradicionals, però, també més versàtils.

Els estudiants de primer d’ESO en grups d’entre quatre i sis visiten els estudis de Ràdio Gelida per fer la gravació d’un programa, on acostumem a fer una tertúlia a partir d’una lectura o notícia que ells llegeixen i que sempre té a veure amb temes d’actualitat o relacionats amb els seus interessos personals.

L’experiència d’altres anys ha estat molt positiva i aquest any no és menys. Els alumnes sempre venen amb nervis, però acaben el programa molt satisfets per haver aconseguit una tasca ben feta i molt contents per viure una nova experiència.

Des d’aquí donem les gràcies als germans Joan i Anna Coma, que voluntariosament ens graven tots els programes, així com als estudis de Ràdio Gelida per cedir-nos els seu espai.

Per cert, també podeu sentir el podcast a la nostra web! https://agora.xtec.cat/iesgelida/categoria/radio-institut-gelida/

Ens trobem a les ones!