CURTMETRATGE DELS PROFESSORS DE L’INSTITUT

Com cada any, pels Premis Funi 2023 als millors curtmetratges de 4rt d’ESO, que sorgeix de l’assignatura de Valors Ètics, els professors van decidir presentar el seu, i val a dir que ha sortit una mica friki.

Sense la inestimable ajuda per part del Manuel Segovia, l’Adrià Badiola, l’Abril Asensio i el Pol Soler, tots alumnes de 4rt d’ESO, hagués sigut impossible realitzar-ho. La seva perícia amb la càmera i amb l’edició de video ha permés que la bogeria de guió, pensat pel Félix Asensio, i modificat segons la marxa gràcies a l’ajuda dels propis alumnes, hagi sortit endavant. Agraïr també el seu fons d’armari i l’atrezzo que l’Héctor Lacalle va proporcionar.

Va ser un treball en equip, amb la compenetració i entesa tant d’alumnes com de professors, que van gaudir en el rodatge i s’ho van passar d’allò més bé. En total, més de 20 professors van aparèixer al curt, indicatiu del compromís i voluntat que es té per dinamitzar el centre i convertir-lo en un espai, encara més, de bona convivència.

Com a repte, el Félix Asensio ha promès invitar a menjar als quatre alumnes si el vídeo es viralitza i arriba a les 100 mil reproduccions a YouTube.

Per si de cas, que la força l’acompanyi!