CORRESPONDÈNCIA EPISTOLAR 1R D’ESO

Des de 1r d’ESO, aquest curs, hem començat una correspondència epistolar amb els alumnes de l’Institut Corbera de Corbera de Llobregat de 1r i 2n d’ESO. Els alumnes envien cartes signades amb pseudònim on expliquen qui són, què els agrada i com és el poble on viuen. Els alumnes viuen l’arribada de les cartes amb molta expectació i es moren de ganes de conèixer aquests nous amics amb qui, alguns, hi han trobat moltes afinitats. Després d’un segon trimestre on hem escrit i ens han contestat, ara és el nostre torn de rèplica. Què els direm? Queda prohibit enviar informació per a localitzar-se per xarxes socials! Mantindrem una mica més la intriga i, qui sap, potser fem una trobada a finals de curs.