Concurs Odissea 2022

Com ja és tradicional al nostre centre, els alumnes de Llatí han participat durant el segon trimestre al Concurs Odissea, que aquest any ha tractat el tema de l’art a Grècia i Roma. 22 alumnes distribuïts en set equips s’han enfrontat als més diversos enigmes, apropant-se a figures com Praxíteles, a escultures com la Venus de Milo i a atletes i herois retratats en àmfores de vi.

El resultat ha estat molt positiu, ja que tres equips van fer una primera fase perfecta sense cap error. Això significava que el nostre institut tindria representació a la final catalana del concurs. Els tres equips que van aconseguir la màxima puntuació van ser els següents:

1. Las extremidades de Apsirto, format per Alba Pena, Deyalix Llerena i Ivanna Ventura (de 4td’ESO).
2. Les Àrtemis de Harvard, configurat per Laia Reyes i Mariona Pérez (de 4t d’ESO).
3. Lombrices de tierra, amb Laia García, Berta Rodríguez y Evelyn Rivera (de 1r de batxillerat).

A la final va anar el grup Las extremidades de Apsirto, ja que va ser el grup més ràpid en respondre a totes les preguntes.

La final es va portar a terme en diverses seus, anant les nostres gladiadores a l’institut Fort Pius de Barcelona el passat nou de febrer. Allà van estar tancades durant tres hores, resistint i resolent els més foscos enigmes del Concurs. El resultat va ser molt positiu, quedant finalment onzenes classificades.

Felicitats a tots els participants i ja sabeu: a llegir l’Odissea!