CONCURS CURTMETRATGES FUNI 2022

Més de 50 curtmetratges s’han presentat, individualment o en parelles, durant el transcurs de l’assignatura de Valors Ètics de 4rt d’ESO que imparteix Félix Asensio. Els alumnes podien presentar els seus curts originals o adaptats i en cada classe s’han fet cerimònies de premis a cada classe, on s’han visionat els treballs i s’han atorgat diplomes als guanyadors en més de dotze categories.

El pas següent era escollir els 7 millors curtmetratges i gravar un programa que presentés les obres de totes les classes de 4rt a la resta de l’institut. Dit i fet, amb un gran treball per part del Joel Laborda i de Fiona Garriga, a més de la inestimable veu en el doblatge de la Clara Rosell, s’ha aconseguit crear una proposta més que atractiva i divertida. S’ha d’agrair també al conjunt de professors implicats la seva participació en la gravació d’un curt propi que també forma part del programa.

Durant els dies 14 i 15 de juny, en les dues últimes hores de classe, els alumnes han gaudit de la qualitat i creativitat dels millors curts de 4rt d’ESO. És important valorar el treball de tots els alumnes concursants: Biel Massana i Àngel Segura, Sandra Oller, Alba Pena, Fiona Garriga, Juanma Pérez i Pau Garcia, Daniela Jordà, Álex Rodríguez, Marc Parra i Eduard de Gironella.

Només un d’ells podia ser el guanyador i finalment, després de que al voltant de 250 alumnes votessin al millor durant les dues jornades, va ser la Fiona Garriga amb el seu curt “Què ha passat”, qui se’n va endur el premi: un trofeu i una targeta regal d’Amazon per valor de 50€.