Concert de 2n d’ESO

El dijous dia 31 de gener els alumnes de 2n d’ESO van oferir un concert al gimnàs per als alumnes de 1r d’ESO. Aquest concert forma part del projecte “Música i comunitat” i es realitza amb la col·laboració de l’Escola Municipal de música de Gelida, amb els professors Oriol Mula i Chiara Gianni. Durant el concert es van presentar cançons que els alumnes van anar creant des d’una progressió harmònica, diversos patrons rítmics fins a musicar la lletra que van treballar a classe de català.

Cada grup va inventar una cançó en un estil diferent com bossa nova, pop, vals o balada rock.

Per als estudiants va ser una experiència molt enriquidora. Llàstima que l’acústica del gimnàs no ens va permetre gaudir del tot del treball dels alumnes.

A continuació us deixem els enllaços de les partitures de les cançons.

Cançó 2n A d’ESO

Cançó 2n B d’ESO