BERTA VOLTÀ FINALISTA AL PREMI AMIT

L’alumna Berta Voltà ha quedat finalista al premi Amit pel seu Treball de Recerca “L’altra cara de la ciència: Dones i ciència”. Aquest treball fa una recerca de dones científiques que han estat i encara són invisibles al llarg de la història.

El lliurament de premis va tenir lloc el passat dimecres 11 d’abril a la Residència d’Investigadors, al carrer Hospital de Barcelona.

La Berta, abans de rebre el premi, davant del públic assistent va fer una molt lluïda presentació del seu treball.

El Premi Amit (Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues) és un premi per a Treballs de Recerca de Batxillerat, adreçat a reconèixer el millor treball de recerca sobre “les dones i les seves aportacions a la ciència i la tecnologia”.

Va ser una trobada entranyable i familiar. Després de la cerimònia de lliurament, els assistents van poder gaudir d’un refrigeri i una agradable conversa. La Berta va estar acompanyada del seus pares, la seva tutora de Treball de recerca del Programa Argó, la Dra. Gemma Garcia, i de la seva tutora de curs, Eva Ribes.

Malauradament, la professora Conxita Salvadó, tutora del treball de recerca de la Berta, no va poder assistir-hi perquè estava acompanyant els alumnes de 4t d’ESO al seu viatge de fi d’estudis.