Bateig de vela

Ja fa uns anys que per l’estiuet de Sant Martí (del 2 al 11 de Novembre) busquem un dia per tal que els alumnes de 4 d’ESO gaudeixin d’un bateig de mar al Port Olímpic de Barcelona.

Aquesta sortida consisteix en aprendre nocions bàsiques de navegació a vela lleugera. Els monitors de l’activitat ens deixen unes armilles i, en uns vaixells escola, naveguem davant de la costa de Barcelona.

Des del departament d’Educació Física, pensem que aquesta activitat lligada al mar és molt interessant com una experiència vital que encara és minoritària i desconeguda per molts dels nostres alumnes i la població en general.

Entenem que la valoració per part dels alumnes és positiva i any rere any repetim l’experiència.