ARRANCA EL PROGRAMA LECXIT 17-18

Aquest dimarts 16 de gener, una colla d’alumnes voluntaris de 4t d’ESO conjuntament amb un grup d’adults, tots amb moltes ganes de passar una bona estona hem participat en la sessió de formació inicial “El paper del/a mentor/a en l’acompanyament lector” que és un curs reconegut dins del Pla de formació del voluntariat de Catalunya.

Hem recordat experiències lectores i gaudit d’un taller amb tota mena de llibres. Els uns ens regalaven paraules, altres no en tenien ni una, diferents llibres de coneixements com un atles visual dels dinosaures, etc. D’aquesta manera hem engegat el Projecte LECXIT d’aquest any, on els nostres alumnes faran un acompanyament lector als nois i noies de 4t de primària de les escoles de Gelida i tindran l’oportunitat de guiar, compartir i viure moooltes històries. Els hi augurem molt d’èxit.