L’Institut Gelida participa al Creajove 2014

El passat dimecres 13 de maig, els alumnes de 1er de Batxillerat, de l’assignatura d’economia de l’empresa, van assistir per segon any consecutiu a la 13ena Jornada d’Emprenedoria que organitza el centre Àgora de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès. dins la Jornada de l’emprenedor s’entreguen els premis a la Idea més creativa, idea més creativa en emprenedoria social i el millor projecte empresarial.

L’objectiu del Programa Creajove és promoure l’habilitat emprenedora i la generació d’idees de negoci dins el col·lectiu de joves de la comarca de l’Alt Penedès.

Aquest any, es van presentar 84 candidatures a la Idea de Negoci més Creativa, des de l’institut de Gelida es van presentar 4 projectes.

De tots els projectes presentats, només 7 van ser finalistes, entre els que hi havia un alumne del Centre, en Marc Gironés, amb el projecte “Rubberink”, una impressora esborradora de fulls de paper. Enhorabona al finalista.