TALLERS DE NADAL 2019

El passat divendres 20 de desembre vam acomiadar el trimestre duent a terme diferents tallers i per acabar la jornada ens vam disfressar i córrer la segona edició de la cursa Sant Silvestre de l’Institut Gelida.
Per fer possibles aquestes activitats, vàrem comptar amb el suport… Llegeix més»

Cursa de Nadal 2019

L’últim dia del 1r trimestre, just abans d’agafar les vacances, l’Institut Gelida ha organitzat per segon any consecutiu una cursa de Nadal.
Es tracta de que alumnes i professors posin a prova la seva condició física recorrent la distància que separa l’Institut de la plaça de… Llegeix més»

Taller de pa aula Funi

Els alumnes de l’Aula Funi ens estrenàvem fent la primera activitat conjunta fora de l’Institut. En aquesta ocasió l’activitat consistia en anar a conèixer l’ofici de forner a l’obrador del carrer major del Forn Marí.
El Vicenç és el forner que segueix la tradició familiar i… Llegeix més»