Dos projectes dels nostres CFGS Premis Impuls 2021

El 26 d’abril, el nostre centre va rebre un reconeixement a través de dos projectes dels Cicles Formatius de Grau Superior del Departament de Serveis a la Comunitat. En concret, el centre ha estat premiat amb un segon i tercer lloc en la categoria de projectes d’emprenedoria, en el marc dels premis Impuls que atorga la Generalitat.Els projectes premiats han estat:

1. “Catacrick Catacrack” (Lectura i diversitat )” Integració Social segon premi.

Les alumnes premiades d’Integració Social són: Paula Plana Lara, Alexia Prats Sánchez, Adriana Barragán Sabariego i Ester Beltrán Jiménez.

1. “Els grans secrets dels menuts” d’Educació Infantil tercer premi.

Les alumnes premiades d’Educació Infantil són: Laura Gumà, Cristina García, Mercedes Romero i Arantxa Provincial.

Web premis impuls: https://projectes.xtec.cat/impulsfp/

Aprofitem aquestes línies també per felicitar el professorat implicat directament (Maria Jose Loscos, Albert Esteruelas, Núria Llistosella, Laia Masó i Xavier Rodríguez) en el desenvolupament dels projectes així com a tota la comissió de projectes i emprenedoria que durant l’època del confinament varen realitzar una feina encomiable.