Acte d’entrega dels diplomes TEI a l’alumnat voluntari de 3r d’ESO

Aquest passat divendres dia 8 d’octubre es va fer l’acte d’entrega dels diplomes dins el marc del programa contra l’assetjament escolar “Tutoria entre iguals”.

Enguany tot l’alumnat de 3r s’ha presentat com a voluntari per a realitzar aquesta tasca d’acompanyament i suport als nois i noies que han començat primer.
Ha estat un acte senzill però a la vegada prou solemne, ja que hem comptat amb la presència de la Directora General del Departament d’Educació, la senyora Pilar Gomà i Pons.
Un per un, tots els nois i noies de 3r han desfilat per la catifa vermella per recollir el seu diploma.
Posteriorment hem fet una fotografia per grups amb el seu diploma.
Durant l’acte, l’alumnat de 1r ha fet de públic i han pogut veure els qui seran els seus tutors i tutores.
Avui ja engegarem el programa amb la primera trobada entre alumnes i tutors.
Podeu veure’n més fotos aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *