Justificació de faltes

Recordem que per justificar les faltes d’assistència dels vostres fills/es, podeu fer servir el paper que trobeu a consergeria o bé, com a novetat d’aquest curs podeu escriure un correu a l’adreça justificacio.faltes@iesfrontmaritim.cat No cal fer-ho de les dues formes

En assumpte heu de posar curs i nom i cognoms de l’alumne (EX: 2n BAT A Jordi Garcia López) i en la descripció torneu a escriure les dades de l’alumne i la data i el motiu de la falta d’assistència.

Si sabeu que el vostre fill/a ha de faltar amb antelació (per visita mèdica, torneig…) podeu avisar amb 4-5 dies d’antelació i es justificarà la falta abans, així no rebreu el correu avisant de la falta d’assistència d’aquell dia. Si l’envieu un dia abans o el mateix dia, no es garanteix que quedi justificada amb antelació (si després).

Esperem que aquest nou sistema ens faciliti la justificació.